Heb je een klacht over onze producten of de dienstverlening? Dat vinden wij natuurlijk jammer. Laat het ons weten via info@voordefun.nl of vul onderstaand webformulier en wij gaan graag in gesprek om tot een oplossing te komen. Nadat we je klacht hebben ontvangen, ontvang je hiervan een bevestiging. Wij zullen vervolgens binnen 14 dagen je klacht beantwoorden.

Mochten wij er niet uitkomen, dan kun je je klacht ook melden bij Stichting Webshop Keurmerk.  Zij zullen dan bemiddelen: https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/. Ook is het vanaf  15 februari 2016 voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Vertel ons over je klacht:

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Max. bestandsgrootte: 256 MB.